وقتی غصه بر چشمهای رویاییت مینشینه...

رزسفید
وقتی غصه بر چشمهای رویاییت مینشینه...
ن : آریا ت : یک شنبه 19 مرداد 1393 ز : 9:11 | +

وقتی غصه بر چشمهای رویاییت می نشینه

    خیــــــــــــــــــــلی ساده

   تمام وجودم بی تاب میشود

   همنفس قشنگ من!

    گریه هاتو هیچ وقت فراموش نمیکنم

      همچنان که خنده های دوست داشتنیتو

     قلبت از خیلیها گرفته عزیزک ناز من...

      ولی  میدانم که  توی قلبت بهشتی خوابیده است

        به گستردگی دلتنگی های ساده ات

          وبه زیبایی سمفونیک صدای پر احساس قشنگت

        آغوشم را مامن تو کرده ام بیـــــــــــــــا خوب من

         بیـــــــــــــــا که میخواااااااااااهم برای قلب شکسته ات

           بخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم:

          نفس بکش ای آرام جانم میدانم سخته

           آشیانه عشـــــــــق به نفس های کوچک تو نیاز داره

             عزیزترین کس زندگی ام...

             رویای مــــــــــــــن...

               مرجاااااااااااااااااااااااااااااااااااانم

                دووووووووست دارم..........   

     

 



نظرات شما عزیزان:

.....
ساعت16:50---7 شهريور 1393
نبودنت را دارم با ساعت شنی اندازه میگیرم…
یک صحرا گذشته است…
پاسخ: پری دریایی من...کنار ساحل به انتظارت نشستم...........


.....
ساعت16:43---7 شهريور 1393
پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را
وقت دلتنگی خود دارم و بس...
پاسخ:قربونت برم عزیزم........آریاتو ببخش..........................................منو ببخش عشق من...


.....
ساعت16:42---7 شهريور 1393
منکه از کوی تو بیرون نرود پای خیالم…
نکند فرق بحالم! چه برانی.. چه بخوانی..
چه به اوجم برسانی.. چه به خاکم بکشانی..
نه من آنم که برنجم!!! نه تو آنی که برانی!!!
پاسخ:پر از دلتنگی توام عزیزم............پر از عشق توام عزیزم...... کنارم باش یارم باش که بی تو رقص واژه ها مردنیست...


مرجانت
ساعت10:43---5 شهريور 1393
آریــــــــــــ ــــــا
مرد مشرقي من...
ميخواهمت!
ميداني؟
صادقانه،فقط در يك كلام،ميخواهمت!
.
.
.
.
.
سرت را به درد نياورم سوگولي قلب كوچكم،كودكانه،عاشقانه،صادقانه ميخواهمت...


پاسخ:عزززززززززززززززیززززززززززززززززکم منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهمت منم عاااااااااااااااااااااااااااشقتم .....................................................................................مرجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم


.....
ساعت2:12---1 شهريور 1393
امروز به معنای واقعی کمبود یه مرد را توی زندگیم احساس کردم،
کمبود دستهای محکم قوی و مردانه اش را…
لامصب در شیشه مربارو هر کاری کردم باز نشد
پاسخ:عزیزم.................................


.....
ساعت2:06---1 شهريور 1393
ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ ،
ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ !!
ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ :lol:
پاسخ:تو خوشگل منی عزیزم..........................


mar♥jan
ساعت16:39---24 مرداد 1393

به خواب می روند مثل من
تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …
پاسخ:همه باورم تویی نگاهم تویی توی قلبم فقط تویی دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم مرجاااااااااااااااااااااااااااانم....................


mar♥jan
ساعت16:37---24 مرداد 1393
قلب پاک از تمام معابد جهان مقدس تر است

من تو را بخاطر قلب پاکت می ستایم.....

I LOVE YOU
پاسخ:چه زیبا کنارم پر از تو شده چه سخته فاصلمون هیچ پر نشده... چه رویاییست نسیم مهتاب! چه قشنگه خیالت توی خواب! صدای نازت.اون جفت چشای سیاهت لبای نازت.اون موهای سیاه زیبایت دستهایت.اون خاطر قشنگ ماندگارت میبوسمت رویای من...دوست دارم عشق جاودانه ام...


mar♥jan
ساعت20:05---20 مرداد 1393
امروز نیستی عزیزم
عصر دلگیری دارم بی تو...
پاسخ:فدای خوشگلم بشم من .............


mar♥jan
ساعت19:55---20 مرداد 1393
سر عشقت خودمو لو دادم
راز چشمامو همه فهمیدن
عاشقی خونمو ویرون کرده
عشق یعنی تورو هر شب دیدن

منو آواره ی دنیا کردی
تا بیام دوباره مهمونت شم
جاده ی عشق تو راهش بازه
تا کجا قراره مدیونت شم

بین این همه غم تکراری
شک ندارم که تو دوسم داری
من بدون عشق تو گم میشم
نکنه که چشم ازم بر داری...
پاسخ:چشمهایت را دوست می دارم ای همه عشقم به زندگی... آه که چقد دوست دارم....آه که چقد میخواااااامت گل قشنگ زندگی ام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعر، عکس، ،
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by avinnaz
This Template By Theme-Designer.Com